Hoe verder?
OhO-techniek is in twee regio's uitgevoerd (regio Rivierenland en regio Den Bosch),met veel positieve reacties. Dat genomen om de OhO-lesmethode landelijk aan te bieden.
Educatieve uitgevers zouden wellicht geïnteresserd zijn in het materiaal van de OhO-t-methode. Het bezwaar daarvan is dat alleen hun eigen schoolrelaties daarvan kunnen profiteren. Voor de Nederlandse Kennsieconomie is het zeer wenselijk dat natuur- en techniekkennis in het gehele funderend onderwijs srtuctureel aan bod komt.
Daarom zoeken de initiatiefnemes van OhO-t landelijke contactpersonen die het belang van dit onderwerp inzien en in staat zijn daar voor is voor Nederland publiek-private samenwerking is hiervoor de enige oplossing. Daarvoor is overleg met SLO en andere partijen gaande.
OhO-techniek is in twee regio's uitgevoerd (regio Rivierenland en regio Den Bosch),met veel positieve reacties. Dat genomen om de OhO-lesmethode landelijk aan te bieden.
Educatieve uitgevers zouden wellicht geïnteresserd zijn in het materiaal van de OhO-t-methode. Het bezwaar daarvan is dat alleen hun eigen schoolrelaties daarvan kunnen profiteren. Voor de Nederlandse Kennsieconomie is het zeer wenselijk dat natuur- en techniekkennis in het gehele funderend onderwijs srtuctureel aan bod komt.
Daarom zoeken de initiatiefnemes van OhO-t landelijke contactpersonen die het belang van dit onderwerp inzien en in staat zijn daar voor is voor Nederland publiek-private samenwerking is hiervoor de enige oplossing. Daarvoor is overleg met SLO en andere partijen gaande.
